疲労革命プログラム

September 29 [Sat], 2012, 22:47
単んかいトレーニング方法ぬ紹介でやなく、どういうカラダぬ使い方がどういう歪みを生みやっさーしちゃんかみ?うぬ原因ならびんかいメカニズムんかいついて分かりやすくいちち説明頂きたさー。

内容もジムんかい通わなくても日常生活で実践きれる方法ふらーりやいびーんぬで、隙間ぬ時間を有効んかい使うくとぅができ、継続するくとぅんかいつながりやびたん。

一例をぁげますと、精かむい的緊張が抜け切ってからうらんくとぅを改善するのみぐさぁ〜めんかい、ちぶる部、頸部、呼吸筋群ぬセルフチェックおよびストレッチ、自律かむい経を調整するイメージトレーニングを就寝メーほんぬ数分するやっさーけんでぃいーん物やいびん。

疲労体質がなまサーラナイ改善して、エネルギッシュなくくる身を取り戻せのみぐさぁ〜ら・・・諦めて受け入りゆんぬでやなく、じゅんに治ってからしちくぃみそーれーやっさーや。

しいし、だぁや夢でやなく、わー次第で実現きれるもぬやくとぅす。

んなぁ、最初や「ワンも、ちゃー悩んでいる疲労が治りますかみ?」
とちむわさわさそうなちらをしてうぃびーん。

しいし、じゅんに疲労が改善しちゃん時、まるで、わらばーのさいうに嬉しくて舞いウイーがってからなおすびんやー。


疲れが溜まると、ひっち-口内炎やヘルペスんかいなる
平日ぬ昼間から、眠のみぐさぁ〜くてわじゃんかい集中ないびらん
休日もダラダラしがちで、無駄な時間を過いちちしてしまってからいる
ちゅづきあーいーもおっくうんかいなり、外出が減ってからきのみぐさぁ〜
久ぶりぬ遠出もしぐに疲れて、ベンチんかい座り込んでなおす
うひぐゎーしちゃんくとぅで、わじわじするくとぅが多くなっのみぐさぁ〜
ひっち-時間んかい追われている感覚んかい陥り、サーサー
疲労やっさーけでなく、肩や首・腰など体ぬあがっ所が増えてきのみぐさぁ〜
ちぶるでや分かってからいるしが、運動すらもやる気がさん
病院んかい行ってからも、休養を勧めらりゆんやっさーけで頼りんかいならねーらん
クヌまま一生疲れ切っのみぐさぁ〜体と付き合うかとうむうとウンザリ
いちか、わーちょぎりーさーつ病んかいなるかもみ?とちむわさわさんかいなる

状態としてや、メンタル面がまずでーじ弱ってからいて、わーぬしちゅんな道へ進み始めやしが壁んかいぶち当のみぐさぁ〜っのみぐさぁ〜りして、自信喪失な状態やびたん。

だぁやっさーけでなく、朝もなかねぇか起きるくとぅができず、日中も終始体が重く、ちぶるがてれーっする状態が続いていのみぐさぁ〜ぬやいびん。

レッスンでや、まず「メンタルやてぃんフィジカルやてぃんわーぬ軸をしっかり持つ!」んでぃいーんウフ切さを学びやびたん。

プログラムを受けてみて、わー自身ぬ体ぬ状態、いわゆる潜在意識ぬ反応をしっかり感じる方法を学びやびたん。

照喜名シェンシェ〜ぬ具体的な指導ぬ方法や、抽象的んかいなりがちなメンタルぬお話しも具体的な例をぁげて頂きながら分かりやすくいちち説明いのみぐさぁ〜やっさーいのみぐさぁ〜ぬで、うぬ日から実践していけるくとぅが多く役立ちやびたん。 疲労回復はこちら
プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:ととお
読者になる
2012年09月
« 前の月  |  次の月 »
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
最新コメント
ヤプミー!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/ugiglg/index1_0.rdf