ね、がんばるよ 

2005年04月23日(土) 14時38分
いつかお互いがいる世界が かけがえないものになるんだ
今はこの手が 約束 果たせる日まで支えるよ 強く
僕はいくよ

良く眠れた?って聞くと必ず君は
ただ頷くんだ まだ夢の中気味な
朝一情けない笑顔見る日々は
大切な事教えてくれる鍵だ

孤独が幅を利かせる しあわせは鳴りをひそめる
流されぬ為 力がいる

いつもお互いがいる世界が ただひとつの大事な場所だ
今はこの手が 約束 果たせる日まで支えるよ 強く
僕はやるよ

詩人にはなれない カッコもつけられない
素直に伝える以外は 知らない

意味ない言葉飛び交う 辛らつな現在と戦う
それで皮肉になるのは違う

いつかお互いがいる世界が かけがえないものになるんだ
今はこの手が 約束 果たせる日まで支えるよ 強く
僕はいくよ

君が言う“がんばって”を 捻くれず受け止められる
大きな人でいるよう がんばるよ

いつかお互いがいる世界が かけがえないものになるんだ
今はこの手が 約束 果たせる日まで支えるよ 強く
いつもお互いがいる世界が ただひとつの大事な場所だ
今はこの手が 約束 果たせる日まで支えるよ 強く
僕はいくよ 僕はやるよ
ね、がんばるよ

100% 勇気 

2005年04月23日(土) 14時32分
がっかりして めそめそして

どうしたんだい 太陽 みたいに 笑 う
きみはどこだい Wow wow

やりたいこと やったもん 勝 ち

青春 なら つらいときはいつだって
そばにいるから


夢 はでかくなけりゃ つまらないだろう

胸 をたたいて 冒険 しよう

※ そうさ 100% 勇気 もうがんばるしかないさ

この 世界中 の 元気 抱 きしめながら

そうさ 100% 勇気 もうやりきるしかないさ

ぼくたちが 持 てる 輝 き 永遠 に 忘 れないでね

ぶつかったり 傷 ついたり

すればいいさ HEART が 燃 え ているなら

後悔 しない Wow wow

じっとしてちゃ はじまらない

このときめき きみと 追 いかけてゆける

風 が 好 きだよ

昨日 飛 べなかった 空 があるなら
いまあるチャンス つかんでみよう


そうさ 100% 勇気 さぁ 飛び込む しかないさ

まだ 涙 だけで 終わる ときじゃないだろう

そうさ 100% 勇気 もう ふりむいちゃいけない

ぼくたちはぼくたちらしく どこまでも 駆 けてゆくのさ

たとえさみしすぎる 夜 がきたって

新 しい 朝 かならずくるさ
Wow wow wow Yeah

瞳をとじて 

2005年04月15日(金) 10時34分
朝目覚める度に 君の抜け殻が横にいる
ぬくもりを感じた いつもの背中が冷たい
苦笑いをやめて 重いカーテンを開けよう
眩しすぎる朝日 僕と毎日の追いかけっこだ
あの日 見せた泣き顔 涙照らす夕陽 肩のぬくもり
消し去ろうと願う度に 心が 体が 君を覚えている
Your love forever
瞳をとじて 君を描くよ それだけでいい
たとえ季節が 僕の心を 置き去りにしても

いつかは君のこと なにも感じなくなるのかな
今の痛み抱いて 眠る方がまだ いいかな
あの日 見てた星空 願いかけて 二人探した光は
瞬く間に消えてくのに 心は 体は 君で輝いてる

I wish forever
瞳をとじて 君を描くよ それしか出来ない
たとえ世界が 僕を残して 過ぎ去ろうとしても

Your love forever
瞳をとじて 君を描くよ それだけでいい
たとえ季節が 僕を残して 色を変えようとも
記憶の中に君を探すよ それだけでいい
なくしたものを 越える強さを 君がくれたから

unhappy 

2005年04月14日(木) 12時03分
Something has changed in my mind. I just found it so tough to move on.

>.< 

2005年04月14日(木) 11時53分
君は愛の続きを
誰としてる?

>.<" 

2005年03月18日(金) 14時42分
It's happy to hear that I may get a D in Chem but it's really sad to hear that I can only get a D in Chem . I really felt very unhelpiless during the revision even if I can recite all the things, I can't write down the main points. My main problems may be lacking of the analitical skills. Anyway, I would still try my best to do it well.

haha 

2005年03月17日(木) 14時37分
Today is really hash for me. Since I had two tutorial. It's so rush. Although I met some friends, I had no time to chat with them.

I had my lunch at 10:30am as I was not available to had it in afternoon. I thought I would be ok as I was not hungry at all. When I just sat down in the classroom, I had a very strong stomach ache. It was so painful. Of course, I chose to be more concentrate on the lesson.

It was so funny for Simon Chiang to say that protein synthesis is similar to playing mahjong. After that, when I see mahjong, I would think about the protein synthesis for a whole life. He also said the McDonald paper bag just like the valve of the heart. When the McDonald paper bag contains the running tap water, it would be opened by the high pressure. That means when the artial pressure is greater than the ventricular pressure, the cuspid valve would open. This concept is extremely simple, but I always forget to write it down. It was really a deep impression. haha...

As I will have my oral exam soon, so I must practise more. I know my english is not good. Be patient. ok?

PS: I changed my diary because the previous one asked me to pay money. PPS: It's graceful that I found something back deleted accidently. It's amazing!
2005年04月
« 前の月  |  次の月 »
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
最新コメント
プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:siudip
読者になる
Yapme!一覧
読者になる