えんじょこさい !!  

2009年12月22日(火) 19時25分
私の電子メールを送信する ... hahah

開く 24/7

クリスマスのディスカウント

* d r o p *

snowwwww 

2009年12月17日(木) 23時11分
wwwwwwwwwwwwww



SNOW !


unbelivable XD ~


I want to roll in it.. forever and ever

Ahh if snow would be warm.. ahhh


School almost over.. not so big fail XD

4.4 ^^

Kendo rocks.. ill upload some pics later.. ^^


ja ne x3

yes... 

2009年11月24日(火) 21時45分
.. i am failure

D in physic exam
funny thing is that i studied till 2am.. i did my best.. and.. i failed
so the question is should I even try?



list of exams .. starting next week. hell yeah !!

my grades will be 4.28 ( worst scenary. if i dont even try ) but if i do my best they will be 4.57 and that is 5 ~ ( 5 is the best. 1 the worst)

So.. i think i will go offline for few weeks and do my best ^^
At least I can say i tried..

field trip ~ 

2009年11月14日(土) 19時59分
To Zagreb
^^
I was supposed to meet with some guys but they couldn't come -_-"
Baka Baka Baka otoko!

We went to city center ~ McDonald food is filthy filthy love
Then shopping a bit in downtown XD
Bought some earrings ~

And friends took photo with the mayor haha awesome

Then Avenue mall *_____* Its ultrabig mall with 94563406036 shops

I bought Tshirt^^




Too awesome.

I would like to live in big towns.. but only for a month because everything is so far away

But people are sexy and so... Just weird

Some of them were talking to themselves and so :S freaks me out

And today.. well... study time :S fuck it

- title - 

2009年11月12日(木) 5時11分
^^

I'm so fucking bipolar, I hate it.
Toady i was crying and now im happy. Ugh -.-

XD But its all ok ~
School is fuck. I'm too lazy for that..

I'm bored! First time in this week.. Gonna study in the morning

On friday we are going on trip to capital city.. [ with school ]
There i will meet some guys.
But what the hell am I supposed to talk with 20somethin year old guys
Even tho the are kinda awesome
Ahhh
I have to get drunk before talkng ~

I'm gonna read my old posts on one old blog . Haha

Wanna see how much I changed

;o; 

2009年11月06日(金) 4時04分
Why am I so stuuupiiiddd >_<

I didnt go to kendo for a week. And now Im sick and i didnt go today also ~

Sensei will sooo kill meee >___>

I have to give my best next time.. I should start to go regulary *drop*

I really need to

I hate myself nowww

And i should really go to study

Tomororw is final day with mayu ;___;

And tomorrow is german test ~ and stupid latin class ._.

AndAnd Im going to study ! or not. XD ahhh

ja ne

back 

2009年11月03日(火) 23時55分
I htink I will start to write blog more often again.. maybe because its winter and I wont go out so often XD

Uh life has been shit recently but now its cool again

I got one old issue of Men's egg with Hikaru on cover ♂

And i got dozens of flyers ( around 60 XD )

And I'm sick.. and tomorrow will be hard day at shool so i will try to fake sickness a bit more so i dont have to go tomorrow >_< because I will die if i goo D: ~

And why the hell am i starting to like indie bands?

ALiBi and [_vani;lla] and Irokui and Baggy Bogy .. @_@

Takahiro is love x3 ~

ja ne

. 

2009年10月06日(火) 1時58分
I like him

But he has hair like DJ Ozma.. and not asian ˘_˘

Whats wrong with me? @_@

Drinking problems maybe

hola ~ 

2009年09月26日(土) 21時48分
Oh fuck
I'm alive

School is so boring ~ i have to study so much and people are kinda lame but [ok]

Going out today ~ i hope there wont be rape included like last week

Nanaaa ~~ oh yes ~

Im so lazy lol and im not writing much _ _

Study time . I have to become smart

oh yes ! 

2009年09月10日(木) 3時53分
Cam
you still want gajus?

Lucy
ofcourse.

Cam
the 25th of september

Ill tell gajus to bring condoms!


Maybe im so crazy to spend 50 € just to travel to that town and see them.
Ohh my mind is ,,,
プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:lucy
  • アイコン画像 誕生日:1月9日
  • アイコン画像 血液型:O型
読者になる

koibito
shopping
take photos
sun
smile
snow
lolipop/ice cream
skype
wine/vodka/beer
kendo
games
shibuya
rilakkuma
sushi/onigiri
friends
stalking :3
chinese food
music & movies
sleeping
Japan ( ・ω・)
mayu
webcam
DIR EN GREY.
the GazettE.
An cafe.
Myv.
Ap(R)il.
ClearVeil.
Balzac.
cali≠gari.
Ellegarden.
Ensoku.
Gilgamesh.
Hyde.
Irokui.
Kagrra.
Kiyoharu.
Lupo Label.
Maruru.
mello.
Nightmare.
NoGod.
Plastic Tree.
SADS.
hide.
Sendai Kamotsu.
Siam Shade.
Serial NUMBER.
v (neu).
X.
Watashime Slug.





メールフォーム

TITLE


MESSAGE

2009年12月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
最新コメント
アイコン画像Lu2
» . (2009年10月13日)
アイコン画像勇者
» ohh by the way (2009年09月07日)
アイコン画像charleneng
» Sorry that i don't belive (2009年08月18日)
アイコン画像GinnYx
» DRUNK です (2009年08月11日)
アイコン画像GinnYx
» ohh (2009年08月03日)
アイコン画像hachi_
» yo (2009年07月03日)
アイコン画像勇者
» T.T (2009年06月23日)
アイコン画像勇者
» uhuhuhu (2009年06月17日)
アイコン画像mayu
» ew (2009年05月28日)
アイコン画像GinnYx
» Grell (2009年05月25日)
Yapme!一覧
読者になる