im so bored 

2006年02月24日(金) 10時47分
heyyy i dont know why but i cant conserntrate on study.... i need to study but i cant do it. help me.....i wish threre are some thing i can do to to fix this.... but well ya cuz i have tests and quizes this weekend. so i relly need to get going and move on wirght track..... well ya why im so negative thinker here.... hahah well ya i want to do my best !!!! i will work on this!!!

thats my life.... 

2006年02月21日(火) 5時35分
i just realize that it wouldnt help me if i wrote in Japanese. so i decided im going to write in English from now. i havent wrote this for long time and i hope i can continue this for while because i dont have any thing i can do or i want to do to day is really nice day but pre windy and also really cold. i hate cold wheather thats why i cant live in Japani wish tomorrow will be little hotter. today will be last day of my long weekend i wish it is little longer than this.... i didnt do anything this weekend that special... but its okey. thats life you know??

i wish my geology class will be easy....... because that class is soooo hard for me right now i dont want to do that online quizes.... its like 50 questions ... thats tooooooo much for me

平凡な日々 

2006年02月20日(月) 16時05分
この頃何も書いてなかったのでいきなり書くことを思いついたし書くことにします。 最近幸がはまっているものは、WaTやKAT-TUNです、ジャニーズは結構どれもすきになってますね。 でもなんといっても小池徹平君ですねあのような純な男の子がまだ日本にいるのでしょうか??いたら是非お会いしたいものです。今アメリカに留学してるので日本の方にめぐり合える機会はないのですが芸能人とかかなり興味わいている今日この頃ですねでもホントこの頃毎日なんとなく過ごしていてなんかときめきもなく何か面白いことはないかと毎日グーたらしてます この平凡すぎる毎日から何か救ってくれるものはないものですかね? 別に平凡でもないといえばないんですけどね。祖父のお見舞いに毎日行かなきゃ行けないとか毎日大学があるとかはあるんですが、ほかにもっと19らしい楽しいことはないんですかね?本当に毎日がこの頃いやでしょうがないですねテンションかなりもっと上がる話題ないですかね??あっKAT-TUNデビューですねもうすぐ楽しみだああああ

19?! 

2005年08月07日(日) 16時03分
今日ついに19になってしまった。何かやっぱりY君が行ってたとおり何もあんまり代わらないって言うか、もうすぐ子供じゃなくなるんだなあ。ミタイナ不安???しかないようなきがする。
でも今は日本に行くことしか考えられないなあ。中谷君に会えたら絶対話しかけよう〜!!前のことをはっきりさせよう 笑 今頃だけどね。でもあそこから幸はいまだに動けづにいられるみたいな気がする。でもこないだ誰かが言っていたとおり大人になっても幸が今不安に思ってることは消えないのかも知れない それってどうなんだろう??このまま一生・???でも少しは自分に自身がもてるのかも???持テルかも。どうやってかはまだわからないような気もするけど、今日の福山さんのcdのことといい今日今嵐のcdをきいてることといい、神様も何か誕生日プレゼントくれてるみたいだ(*^∀^*) でもこんな平凡な不安な毎日がとっても楽しい物なのかも なんて考えてる今日この頃19になった幸でした。
2006年02月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
最新コメント
プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:sachiaso
読者になる
Yapme!一覧
読者になる