○婚活とダイエットは似てるかも

August 25 [Thu], 2011, 18:36
○婚活とダイエットや似ちょるかも



婚活とダイエットやでーじ似ているところがぁりやびん。いなぐぬ方やダイエットんかいや詳しいぬでやねーらんびんやーか。ちゃんぐとぅーダイエットやてぃん基本やハンメェーや生活を変えるんでぃいーんくとぅやいびん。



つまり、なままでぬ生活んかい問題がぁるくとぅでなま現在ぬ状況がぁるんでぃいーんくとぅやいびん。出会いがねーらんとい、チャンスがねーらんとい、縁がねーらんといいろいろ理由がぁると思なます。ヤシガ、だぁやぁる意味弁解かも知れやびらん。



つまり、結果として、出会いやチャンス、縁がねーらんとムヌカンゲー方が進歩的やっさーんでぃいーんくとぅやいびん。理由でやなく結果がやさんでぃいーんふうんかいまず認めてみびら。しーねー原因やぬーがらんでぃいーんくとぅんかいなりやびん。



ダイエットやてぃんなままでぬ生活が原因んかいなってうぃびーん。うまを気付かねぇければいくらダイエットをしてもぬーもなりやびらん。だぁと同じでやねーらんびんやーか。



まず、なままでぬ生活と変えるくとぅやいびん。とウーっても会社を辞めるくとぅやできやびらん。ひっち-ぬ時間んかい出社して、ひっち-のさいうに帰宅するくとぅんかいや変化を付けるくとぅやできやびらん。



ヤシガ、極論電車をみーち0分へーく乗る、ついでんかいウヌ分一駅メーでシチャりてさるいてみる。電車も変わりますしダイエットんかいもなってしまーいーやびん。クリやっさーけやてぃん体系と、乗る電車が変わりやびん。クリも生活を変えているくとぅやいびーんね。帰りやしが駅ひとつさるいてもゆたさんやいびーんね。休日やなままでぬーしてうぃびたんか。だぁとちょっと変えてみる休日を送ってみやびらんか。



クヌようんかいメーナチをなまを変えるくとぅがウフ切やっさーんでぃいーんくとぅやいびん。なまぬままでや駄みーやっさーんでぃいーんくとぅなら、なまを変えるぬやいびん。うまんかいや新しいちゅー関係や発見もでちゅーんよ。
プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:野上正一
読者になる
2011年08月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
最新コメント
Yapme!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/s2fwed3r/index1_0.rdf