がっつりと儲けるのが難しい

September 30 [Fri], 2011, 19:10
馬券が的中をしちゃん場合、オッズんかいよってから払戻じんが決まりやびん。



クヌオッズんでぃいーんぬや的中しちゃん馬と売りウイーげ全体から算出をそーんぬやいびーんが、馬券を購入する際んかいやクヌオッズんかいも注みーをする必要がぁりやびん。



例えば馬券をたーち000円分購入しちゃんぬんかい払戻じんがてぃーちいちち00円やたんらいちち00円マイナスんかいなってからしまーいーますよねみ?

的中しちゃんぬんかい赤字んかいなってからなおすくとぅをトリガミとゆたさんやびん。



やいびーんぬで馬券を複数購入するぬでアリば、購入じん額を調節してどぬ馬券が的中しちゃんとしても黒字んかいなるようんかいしなくてやなりやびらん。



くまで確認しなくてやならねーらんぬがオッズやくとぅす。



当然やいびーんが花吹雪賞購入後んかいオッズがシチャがってからしまってから払戻じんが少なくなってからしまーいー、トリガミんかいなるんでぃいーんくとぅもぁりますがクリや仕方がぁりやびらん。



購入しちゃんときんかいちゅ気がぁる程度ぁる馬ぬ場合、さらんかいオッズが少なくなってからあぎしぃりするくとぅもぁりますぬでうっぴーねぇ多めんかい購入をするようんかいしちゃんり、うぬ馬券や買うらん(こうらん)ようんかいさんけーどといっのみぐさぁ?選択肢がぁりやびん。



オッズんでぃいーんぬや馬券をこうときんかいでーじ重要となりますぬでかんなじ確認をするようんかいしびら。



反対んかいオッズを参考んかいして馬券をこうんでぃいーんぬやスンネーヌゆたしくぁりやびらん。



みー的ぬ馬ぬオッズが低すぎてトリガミんかいならねーらんようんかいするのみぐさぁ?めんかい、うぬ馬や消すようんかいするぬやいいーぬやいびーんが、反対んかいちゅ気がねーらんんでぃいーん理由やっさーけで消してなおすんでぃいーんぬや宜しくぁりやびらん。



クリでや他ぬちゅんかい流されてしまってからいるんでぃいーんくとぅんかいなってからしまーいー、わーぬ予想をするくとぅができなくなってからしまーいーますぬで気をつけるようんかいクミソーリーね。



プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:入江松吉
読者になる
2011年09月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
最新コメント
Yapme!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/rmdx35ek/index1_0.rdf