なかなか当たらないね

September 30 [Fri], 2011, 19:08
競馬ファンをウフ別しーねー2つぬタイプんかい分かれると言われてうぃびーん。



てぃーちみーや、1レースいちちとんかいうぬ場で競馬予想を行うタイプ。2つみーや、メーもってから情報収集をないん限り行い、競馬予想んかい取り組むタイプやいびん。



どちらが間違ってからいるんでぃいーん話でやぁりやびらん。やいびーんが、的中率を見れば圧倒的んかい後者ぬ方が優れてうぃびーん。後者ぬタイプぬ中んかいや、インターネットウイーでわー独自ぬ情報網を展開し、さっこークオリティぬ高い競馬予想を組み立てているちゅも存在してうぃびーん。



しいし、かんなじしも競馬関係者と繋がっのみぐさぁ?り、競馬予想会社へぬ登録が必須でやぁりやびらん。



競馬で副収入を望むぬでアリばウイー記ぬてぃー段や欠かせねーらんびんやー。しいし、単純んかい穴馬ぬ情報を求めているぬでアリば、インターネットで検索をすれば役んかい立つ裏情報が見つかる可能性がぁりやびん。競馬ファンが運営そーんブログサイトや、いちゃんだぬメールマガジンで、多くぬ情報が入てぃーでちゅーん。むーちーろん馬券情報んかい関してもインターネットウイーんかいや数多く存在してうぃびーん。



くまで必要んかいなるぬが、情報を受け取る側ぬ分析能力やいびん。情報ぬ取捨選択をしっかり行わなければならねーらんからやいびん。信用んかいひさらねーらん情報でさえ、くとぅば巧みんかい書かれていればうむわず飛びつくほどぬ魅力を感じてしまーいーやびん。こういっのみぐさぁ?役んかい立のみぐさぁ?ねーらん情報んかい振り回されねーらんよう、わーぬエリザベス女王杯予想んかいとってから必要な情報やっさーけを選択し、参考んかいしなければならねーらんぬやいびん。



まのみぐさぁ?、悪徳競馬予想会社ぬような避けるべきコンテンツもしばしば見かけやびん。「高額万馬券的中!!」ぬような魅力的な体験談をさもくとぅ実のさいうに掲載そーん競馬予想会社もちゃーぁるぬやいびーんが、誇ウフ広告を疑う冷静さを忘れてやならねーらんびんやー。確かんかい回収率を高めるくとぅや重要やくとぅすが、インターネットを利用するぬでアリば冷静な判断と慎重な態度や必須んかいなりやびん。



情報収集んかい夢中んかいなりすぎて、自身ぬ競馬予想をおろそかんかいするくとぅんかいならねーらんようんかい気をつけのみぐさぁ?いもぬやいびん。

プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:入江松吉
読者になる
2011年09月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
最新コメント
Yapme!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/pnyjsux4/index1_0.rdf