28

August 25 [Thu], 2011, 18:46
○なまぬニィービチ相てぃーがまさんかいメル友やたんいなぐやくとぅす。くんぐとーるカップルってけっこう最近でや増えてきのみぐさぁ?ぬでやねーらんびんやーか。



むーちーろん始めからニィービチする相てぃーやしが思ってもなませんやびたん。付き合っていくうちんかいやっさーんやっさーんお互いんかい愛が芽生えのみぐさぁ?んでぃいーんくとぅやいびん。クヌ辺や普通ぬ恋愛と変わりやびらん。のみぐさぁ?やっさー、出会いぬきっかけやメル友んでぃいーんくとぅやくとぅす。



どぅーんかいとってぬウフ切なちゅウーつやってくるか分かりやびらん。ちょぎりーさー会っている隣ぬ幼なじみやしが、なまや普通ぬ幼なじみかも知れやびらん。ぁるときんかいきっかけがあげーてウフ切なちゅんかい変わるくとぅもぁるぬやいびん。まやっさー、まっのみぐさぁ?く出会ってねーらんちゅかもしれやびらん。のみぐさぁ?やっさー、うまんかいやきっかけんでぃいーんもぬがぁるんでぃいーんやっさーけやいびん。



わったーやだぁがメル友やたんんでぃいーんくとぅやいびん。メル友としててぃーち年弱ぬ付き合いがぁりやびたん。ウヌ時点でや単なるメル友やびたん。お互い写メぬ交換やさんままでメル友としてぬ付き合いやびたん。やてぃんお互いんかいメル友としてお互いぬ考え方を尊敬ないんようんかいなっのみぐさぁ?ぬやいびん。うまで出会いんでぃいーんくとぅんかいなりやびたん。



むーちーろん会っのみぐさぁ?ときんかいや想像ぬイナグとや違ってうぃびたん。やてぃんだぁなりんかいゆたさん感じやたんし、ヌーしろ内面を良く知っていのみぐさぁ?ぬで、会えのみぐさぁ?くとぅぬ方が嬉しくってお互いんかいでーじゆたさん付き合いが初めからなたんぬやいびん。ウヌ出会いがワッターぬ第たーちぬきっかけやくとぅしょう。じゅんにまーんかいきっかけがぁるかわかいびらん。もしメル友ぬままなら、だぁやだぁでメル友で終っのみぐさぁ?びんやー。運ぬち流れやくとぅしょうか、きっかけやちゅ生ぬちょっとしちゃいのみぐさぁ?ずらやくとぅしょうか。ヤシガ、すてきな出会いウーつやてぃんいそーさんやいびーんね。





プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:野上昌和
読者になる
2011年08月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
最新記事
アイコン画像28
最新コメント
Yapme!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/p3zz4kzf/index1_0.rdf