愛情を感じながら

October 24 [Mon], 2011, 17:52
失恋をしーねー、なかねぇか立ち直れねーらんワン。

始めるぬが遅いタイプなら、起きウイーがるぬも遅いらしいんやいびん。



うぬ頃、別れのみぐさぁ?彼とや

「一生、マジュン居てるちゅ」

やっさーとうむってからなましたさー。

だぁほどまっとばーんかいうむってからなましちゃんし、うぬようなビジョンを

お互いんかい語り合ってからなましたさー。



話がうっぴーねぇずつ具体的んかいなってからいく中で、わんわ

メル友が最後ぬ恋愛ぬーが」

と嬉しくうむってからなましたさー。

彼が最後ぬ「イキガ」んかいなってからくりゆんくとぅがカフーやたんんやいびん。



しいし、ウングトール2ちゅんかいうむわぬ形で別れがやってからきたさー。

原因や、些細なすればっぺーやびたん。

最初やウングトール小さなくとぅで別りゆん羽みーんかいなるぐゎーやさんて・・・

と我がくとぅながらあふぁ?としやびたん。



暫く経ってからやってからきのみぐさぁ?悲しみ。

彼とぬ様々な出来くとぅを懐かさやしてや泣く日々やびたん。

「彼以外うらんぬんかい」

「ちょぎりーさー彼を失っのみぐさぁ?らわんわ恋愛ないびらんぬんかい」

そううむってからなましたさー。



彼ぬ残像んかいしがみついて泣いていのみぐさぁ?ようんかいもうむなます。

ちゃー泣いて落ち込むワンを、ちゃーしわしてとらせていのみぐさぁ?どぅし。



ぬーも言わずんかいのみぐさぁ?まんかいヤーんかいやってからきてや黙ってから座ってから

黙ってからけーってからいくどぅし。

だぁやほぼメーナチぬ出来くとぅやびたん。



出逢い系サイト無料サイト紹介

「無言でワンを支えてくれのみぐさぁ?ウフ切なちゅ」

とうむうようんかいなってからいっのみぐさぁ?ワン。

別れのみぐさぁ?彼ぬ残像が消えていくぬを感じやびたん。

と、同時んかい

「元彼が最後ぬちゅでやねーらんぬかも」

とどぅしぬ愛情を感じながら、ふとうむなましたさー。
プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:nornidcerb123
読者になる
2011年10月
« 前の月  |  次の月 »
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
最新コメント
Yapme!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/nornidcerb123/index1_0.rdf