October 24 [Mon], 2011, 17:53
ワンとや数年来、仲良サバチてくれているいきがどぅしんかいうむやーができたさー。

わんにんかいしにいそーさんくとぅやくとぅすが、

イナグんかいとってからぬーやらわんわ

「気んかいなる出逢い系サイト無料サイト紹介

んかいなってからいのみぐさぁ?ようやたん(汗)



だぁをすうすう気が付いのみぐさぁ?わんわ、うっぴーねぇいきがどぅしと距離をとるくとぅんかいしちゃんんやいびん。

イナグぬちむぐくるちも分りますし、

余計なちむわさわさから2ちゅぬ関係が壊れても、ワンもあんまさいやいびーんし・・・(苦笑)



露骨な無視でやなく、うっぴーねぇ距離をおくやっさーけ。

会えばあびゅんし、来ちゃもぬを付きけーしちゃんりやさんけれど、

よほどぬ用くとぅがねーらん限り、ワンから声を掛けるくとぅや少なくなってからいきたさー。

ウングトール変化んかい気が付いのみぐさぁ?いきがどぅしや、

ワンとマジュン居ようとぬーがら理由をつけてや話しかけて近寄ってからきたさー。



うぬ度んかいイナグぬ視線があがっぬもぁり、うっぴーねぇ冷のみぐさぁ?サバチてみたり・・・。

だぁを繰り返そーんうちんかい業を煮やしちゃんいきがどぅしから電話がかかってからきたさー。



「最近ぬメル友ぬ態度、ぬー?」と。

彼からしてみたらそううむってからもちゃーならんやっさーや(苦笑)

感じのみぐさぁ?くとぅとわんぬ考え全てを話しやびたん。



うぬ後、彼自身も確信しちゃんようで、イナグと話しをしーねーいってからなましたさー。

そしてあげーんでぃいーん間んかい別れてきのみぐさぁ?んやいびーん!



あいっ・・・わんぬせいみ?と一瞬うむなましちゃんが、ぬーやらイナグや

「彼んかいかかわる全てぬいなぐが敵」

やたんようで、彼としてもどぅし付き合いがしんかいくくなとんくとぅを感じていのみぐさぁ?ようやいびん。
プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:mioerjocdo123
読者になる
2011年10月
« 前の月  |  次の月 »
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
最新記事
アイコン画像
最新コメント
Yapme!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/mioerjocdo123/index1_0.rdf