レッツカアツの弱点

February 25 [Wed], 2009, 3:37
これまで、レッツカアツの良ぃ面ふらーりを
φ(゚∀゚ )書ぃてきたさーが、じちぇーちょっとしちゃん欠点がぁるんやいびーんo

トレーナーの方の話↓でもいい面は書いてあるさー。
>>レッツカアツ!加圧エクサパンツの効果!

この欠点とぃぅぬが、洗濯機で洗ぇなぃ・・・oとぃぅくとぅo(´・д・`)

レッツカアツんかいや特殊な繊維が使ゎれてぃるぬか
どぅかや解りやびらんが、どぅゃら弱ぃてぃー洗ぃしかダメなん
やっさーそぅやいびーんo

まぁ大しちゃん欠点でやなぃやいびーんが、ゃっぱり使ぇば汚れるゎけやいびーんし、
汚れた状態で使ぃ続けるぬもぬーがら臭くて嫌やいびーんょねo

とぃぅゎけで、わんぬ場合、2セット購入してぃますo

ちょっと高ぃ買ぃ物やたんが、効果のなぃダィェット食品を
買ぃ続けるくとぅゃ、運動しなきゃぃけなぃ・・・って言ぅストレスと闘ぃ続けるょぅなもぬと比べると
でーじぃぃ自己投資やたん、と思ぃますo(ノ´ー`)ノ
  • URL:http://yaplog.jp/letskaatu/archive/9