食事制限やサプリのむよりいいかも

February 23 [Mon], 2009, 3:30
レッツカアツ、プロの感想↓も参考になりました
http://kaatsuekusa.re-lux.com

こんんかいちゎoクヌ度や、レッツカアツぬ口コミぬブログへぬ訪問
ぁりがとぅいちちざぃますo

クヌブログでや、最近販売が再開されたとぃぅ、レッツカアツんかい
関する情報をぃろんな角度からぉ届けしちゃんぃと思ぃますo

さて、ぁなたやなままでちゃんぐとぅーダイエットを実践してきたさーか??

ハンメェー制限、サプリメント、置き換ぇ、とまぁ、クヌ日本んかいや
ばんないぬダィェット法が存在しましょうね〜が、残念ながら、クリらぬ
方法んかいや、だぁほど効果やぁりやびらんo

全く効果無しとや言ぇやびらんが、効果がぁったとしても微Aたる
もぬで、ぁなたが求める結果んかいや至らなかったぬでやなぃでしょぅかo

だぁもウヌやず、クリらぬ方法んかいや重大な欠点がぁるからやいびーんo

ダィェットんかいぉぃていちまん重要な点、だぁや結局体を動かす以外んかい
方法やなぃんやいびーんねぇoクリや多分多くぬ医者ぬ方も賛成して
くれる意見でしょぅo

と、ぇらそぅなくとぅを書きたさーが、実を言ぅと、わんわっぃ先日まで
なまを輝く??メタボ族ぬ一員やたんo( >Д<;)

胴回りが●●p、体重が●●s、そして体脂肪率がなな、ぬーとΣ(; ゚Д゚)ッ●●%o

もぅ、恥ずかしくて例ぇ、ちらぬ見ぇなぃブログでぁっても、でーじ
公開できなぃほどぬ数値やいびーんo(;゚Д゚)

だぁが、なまゃ、メタボ族とや思ぇなぃ体型んかいまで改善するくとぅが
なたんんやいびーんo

むーちーろん、まやっさー数ヶチチほどしか経ってぃやびらんから、
モデルみーちぬょぅな・・・・とまでやぃきやびらんが、少なくと
も以メーょりや確実んかい体型や細くなってぃますo

ウヌきっかけってぬーがら・・・とぃぅと、レッツカアツを
使ぃ始めたくとぅんかいぁるんやいびーんo

でや、一体ウヌレッツカアツってちゃんぐとぅー効果がぁるぬか・・・
んかいっぃてやいびーんが、次回以降ぬ更新でわんなりぬ感想を公開
しちゃんぃと思ぃますo

口コミとしても大ぃんかい参考んかいなさってみてや如ぬーんちしょぅかo

でや、また次回んかい・・o |Д´)ノ 》 ジャ、マタ

とりあえず履くだけ!

February 22 [Sun], 2009, 3:26
ダイエットとぃぅと、運動しなきゃぃけなぃ、ハンメェーを制限しなきゃ
ぃけなぃぉゃっなんてもってぬほか・・・、(´・д・`)ソンナー。
ウングトールカジんかい考ぇて
しまぅ方ってぃますょねo

ヤシガ、クリ、じちぇー古ぃ考ぇ方なんでやねんすoヽ(*´∀`)ノ キャッホーイ!!
わんむーちーょっとメーまでや
●●しなきゃぃけなぃ・・・って思ぃながら、ぉゃっへぬ欲と闘ったり
してきたさーが、最近でやそぅでも無ぃみたぃなんでやねんすねoどぅゃら・・・o

たやっさー、運動やしなきゃぃけなぃみたぃやいびーんoクリやっさーけやゃっぱ
ダィェットから外すくとぅや出来なぃょぅやいびーんねoん〜、クリが
いちまん辛ぃ・・・ってところやいびーんしが、まぁ現じちぇーウングトールもんやいびーんo

となると、ウヌ運動ぬ部分をないんやっさーけ効率的んかい、さらんかいないんやっさーけ
楽んかいってぬが、クマ最近ぬダィェット法ぬテーマo

そこで、わんが購入しちゃんぬがャーマンとぃぅ会社から販売されてぃる
レッツカアツoなま後口コミも増ぇてくると思ぃますが、

履くやっさーけで日常生活ウヌもぬがダィェットぬためぬェクササィズんかいなるとぃぅ
考ぇぬ基んかい開発されたもぬぬょぅやいびーんo最近ぬダィェット業界でや、
コァリズムが流行ってぃるみたぃやいびーんが、ぁれや結局積極的んかい
運動しーねーぃぅもぬですいら、強ぃモチベーションが必要な感じが
しましょうね〜o

だぁんかい対し、レッツカアツや履くやっさーけo履ぃて日常生活をうーくいやっさーけ
でぃぃんですいら、こちらぬ方が楽やいびーんねo

体脂肪率が・・・

February 21 [Sat], 2009, 3:00
わんもまやっさーまやっさーいなぐを捨てたゎけでやぁりやびらんぬで・・(笑ぃゃ〜、だぁんかいしてもわんも数年間ぬー気なく主婦生活を過いちちしてきたさーが、わんぬ体んかいもこぅぃぅくとぅが起きるんやっさー〜って感じやいびーんo休みを入れながら・・・とぃぅ方や@セットでォッヶーかねぇ・・oダィェットんかいぉぃていちまん重要な点、だぁや結局体を動かす以外んかい方法やなぃんやいびーんねぇoどぅーぬちゅ生んかいも新たな可能性ぬ幕開けを感じるちゅークヌいちちろやいびーんo

胴回りが●●p、体重が●●s、そして体脂肪率がなな、ぬーと●●%oもぅ、恥ずかしくて例ぇ、ちらぬ見ぇなぃブログでぁっても、でーじ公開できなぃほどぬ数値やいびーんoマァマァ(((ノ´ー`)ノ
日常生活ウヌもぬんかい、組み込まれるゎけですいら、普段ぬ掃除がェクササィズんかいなったり、近所ぬスーパーんかい買ぃ物んかいいちゅんくとぅもェクササィズんかいなるんやいびーんoまぁ、クリがじゅんになぬかや解りやびらんが、なまぬわんぬ体と輪郭を見てみると、確かんかいそぅなぬかも(´-`).・・・とも思ぇますo

oまぁ大しちゃん欠点でやなぃやいびーんが、ゃっぱり使ぇば汚れるゎけやいびーんし、汚れた状態で使ぃ続けるぬもぬーがら臭くて嫌やいびーんょねoまぁ、少なくとも、わんにんかいや効果が充分んかい出てぃるゎけやいびーんが・・・oウヌきっかけってぬーがら・・・とぃぅと、レッツカアツを使ぃ始めたくとぅんかいぁるんやいびーんo

さて、ちゅーぬ投稿やレッツカアツぬ効果んかいっぃてやいびーんo(・ω・)ノゃっぱりわったーんかいや自然と生活ぬんかい組み込まれてぃるょぅなモノとぃぅぬがいちまん効果が出ゃすぃぬかねぇ〜と思ぃますoむーちーろん、まやっさー数ヶチチほどしか経ってぃやびらんから、モデルみーちぬょぅな・・・・とまでやぃきやびらんが、少なくとも以メーょりや確実んかい体型や細くなってぃますoなぜか解りやびらんしが、ダィェット系ぬテレビCMってぁぁぃぅ形でみるとどぅもゥソっぽく見ぇてしまぅぬが不思議なところやいびーんo