続けれるかも

February 26 [Thu], 2009, 15:40

コチラのサイトのプロのトレーナーの方の話も参考になりましちゃん。
>>レッツカアツ!加圧エクサパンツの効果!


なま朝ぬくとぅ、レッツカアツでぬダイエットを
実践し始めて約B週間みー、遂んかい体重が○○s代〜★んかい
突入しましちゃんo(^^)

具体的な数字やいちち勘弁を・・・oわんもまやっさーまやっさーいなぐを
捨てたゎけでやぁりやびらんぬで・・( ^ω^;)

ぃゃ〜、だぁんかいしてもわんも数年間ぬー気なく主婦生活を過いちちしてきたさー
が、わんぬ体んかいもこぅぃぅくとぅが起きるんやっさー〜って感じやいびーんoヽ( ・∀・)ノ

テレビでダイエットんかい成功しちゃんちゅを見ても、ぁぁぃぅぬや専門ヤー
ぬ指導がっぃちょるからないんくとぅぬーが・・・と思ってましちゃんが、
じちぇーたーんかいでも可能なくとぅやたんんやいびーんねo

どぅーぬちゅ生んかいも新たな可能性ぬ幕開けを感じるちゅークヌいちちろやいびーんo

さて、レッツカアツぬ効果とぃぅぬを実感して
ぃるわんやいびーんが、もぅ一っ気付ぃたくとぅがぁりますo

だぁが、ちらぬ輪郭が小さくなってきてぃるとぃぅくとぅo

で、ぃろAとインターネットで調べてみたんやしが、ぁるブログんかい
や、“たったAs痩せるやっさーけで輪郭や細くなる”なんてくとぅが書かれて
ぃましちゃんo

まぁ、クリがじゅんになぬかや解りやびらんが、なまぬわんぬ体と輪郭を
見てみると、確かんかいそぅなぬかも・・・とも思ぇますo

レッツカアツでぬェクササィズやもぅうっぴーねぇ、続けてみょぅと
思ぃますoでやo


レッツカアツの弱点

February 25 [Wed], 2009, 3:37
これまで、レッツカアツの良ぃ面ふらーりを
φ(゚∀゚ )書ぃてきたさーが、じちぇーちょっとしちゃん欠点がぁるんやいびーんo

トレーナーの方の話↓でもいい面は書いてあるさー。
>>レッツカアツ!加圧エクサパンツの効果!

この欠点とぃぅぬが、洗濯機で洗ぇなぃ・・・oとぃぅくとぅo(´・д・`)

レッツカアツんかいや特殊な繊維が使ゎれてぃるぬか
どぅかや解りやびらんが、どぅゃら弱ぃてぃー洗ぃしかダメなん
やっさーそぅやいびーんo

まぁ大しちゃん欠点でやなぃやいびーんが、ゃっぱり使ぇば汚れるゎけやいびーんし、
汚れた状態で使ぃ続けるぬもぬーがら臭くて嫌やいびーんょねo

とぃぅゎけで、わんぬ場合、2セット購入してぃますo

ちょっと高ぃ買ぃ物やたんが、効果のなぃダィェット食品を
買ぃ続けるくとぅゃ、運動しなきゃぃけなぃ・・・って言ぅストレスと闘ぃ続けるょぅなもぬと比べると
でーじぃぃ自己投資やたん、と思ぃますo(ノ´ー`)ノ

ちょうどいいくらいのキツサがいいのかも

February 24 [Tue], 2009, 3:34
はいさい〜(・ω・)ノ、ちゅーもレッツカアツぬコマーシャル
放送されてましちゃんね〜o

なぜか解りやびらんしが、ダイエット系ぬテレビCMって
ぁぁぃぅ形でみるとどぅもゥソっぽく見ぇてしまぅぬが
不思議なところやいびーんo(´-`) まぁ、少なくとも、わんにんかいや
効果が充分んかい出てぃるゎけやいびーんが・・・oヽ(*´∀`)ノ

さて、ちゅーぬ投稿やレッツカアツぬ効果んかい
っぃてやいびーんo

ぇ〜、クリや実際んかい履ぃてもらゎなぃと解らなぃ
ゎけやいびーんが、クヌパンッ、でーじキッサを感じますo

どぬくらぃぬキッサなぬか・・とぃぅ加減を説明
するぬや難しぃんやしが、階段を登るときゃ、降りるとき
なんかやしんどさを感じるくらぃo

で、クリを履ぃて日常を過いちちすとぃぅぬが、クヌレッツカアツ
ダィェットぬゃり方なんでやねんすねo

日常生活ウヌもぬんかい、組み込まれるゎけですいら、
普段ぬ掃除がェクササィズんかいなったり、近所ぬスーパーんかい
買ぃ物んかいいちゅんくとぅもェクササィズんかいなるんやいびーんo

要するんかい、メーナチがェクササィズoうりとぅ、ぃっも日常生活
をうーくいやっさーけですいら、ダィェットをしてぃるとぃぅ意識を持っ
必要もなぃんやいびーんねo

ダィェットを意識しなぃでぃぃ・・ってぃぅぬ、でーじ魅力的
でしょo運動しなきゃ・・・ってストレスもなぃゎけやくとぅねoo

ゃっぱりわったーんかいや自然と生活ぬなかんかい組み込まれてぃるょぅ
なモノとぃぅぬがいちまん効果が出ゃすぃぬかねぇ〜と思ぃますo