さてとちゅーぬ報告やいびん

December 23 [Fri], 2011, 13:12
さてとちゅーぬ報告やいびん。
昼やしっかりかめー、夕方んかいパン一個とダイエット食品。夜やトマトジュースとダイエット食品。
現在61.2キロ。ふ〜ファイトォ。
わんわ167cm、体重57kg、体脂肪率28%(@タニタ ^^;)
夜ぬハンメェー管理(量と時間帯)と運動(くんだ〜)とダイエット食品で、2%減っのみぐさぁ〜さぁ。
がむばりびら!
産後ぬダイエットや産後半年が勝負だしよ。
うぬ後やじんとーんかい努力さんとでーじなってると思うさぁ。
ワンも妊娠中20キロ太っのみぐさぁ〜ぬで強制的んかい入院させられ、
1ヶチチぬ入院でハンメェーと運動療法を受けさせられ、5キロ減らしやびたん。
産後もダイエット食やたんぬで10キロ減りやびたん。
うぬ後もハンメェーや低カロリー食を栄養士みーちんかい教わり、
なまでやすっかり元通りやいびん。
授乳中んかい低カロリーぬもぬをかめーれば自然んかいやせるとうむなます。
あんだ控えのみぐさぁ〜ら随分ヘルシーんかいなるんやんやーやしが。
やてぃんのみぐさぁ〜っぷりあんだ使っのみぐさぁ〜ほうが料理やまーさんんやっさーや。
普通ぬ炒め物やてぃんんかいんんかいくや生姜やとダイエット食品のみぐさぁ〜っぷり使ってからカジ味出しはるし。
うっとんかい代わってからワンがハンメェー作るようんかいなってからからや
やーにんじゅぬ評判やいいーんやいびーんがじちぇーあんだやのみぐさぁ〜っぷり使ってからるぬよ〜…
(うっとやヘルシー重視でカスカスしちゃん料理が主やたん)
旨いもぬ食べのみぐさぁ〜ければけーやーぬ恐怖やちゃーならん…かねぇ、と。
ワン、体重やだぁなりんかい満ひさしてのみぐさぁ〜んやしが
体脂肪率測っのみぐさぁ〜らたーちゆぅーち.いちち%やたん・・・。
クリってから普通ぬうちやてぃんギリギリぬ方やっさーやみ?
健康的かもしれねーらんしが、ちょぎりーさーうっぴーねぇ落としちゃん方がいいーびんやーか。
絶食あんにしが、ゆぅーち00kcalぬハンメェーやみーち〜ゆぅーち日みーぬやーさん感がピークやたん。
クリをぬり切っちゃうと、ぁとや惰性でてぃーちヶチチや続くよ。
くじゅぬ夏ぬ終わりんかい2日ぐらい飯食わねーらんで居のみぐさぁ〜ら、食えなくなっのみぐさぁ〜。
うぬ時んかい3ヶチチで7〜8kgぐらい落ちのみぐさぁ〜。

年明けんかい飲みまくってからのみぐさぁ〜ら食欲が戻ってからきて、なまじゃ元んかい戻りましちゃんやしが。
なま度や運動して体重落としちゃいやぁ。
あんだやいちまん最初んかいエネルギーんかいなるんやっさーっけみ?
炭みじ化物や、うぬ次やっさーや。
あんせー、炭みじ化物ぬ方が蓄えちゃうんさぁ〜。
やてぃんゆたさんや、わんわあんだぬきでやーちsやせのみぐさぁ〜から。
なげーさーやんかい来てみたらおもろいくとぅんかいなっちょーさー!

ま、マイペースでいきましょ。
くまぬところ、まのみぐさぁ〜わじゃでぬ外食が復活。なーてぃーちストレスからチョコレート
食いんかいやまってからジム通いもさぼりがち・・・。
ちょぎりーさー1〜2キロリバウンドさびたるむん。現在56キロ。なま年中んかい52キロんかい
なる予定やたんんやっさーが。
やっぱりストレス過食が太っのみぐさぁ〜原因やたんんやんやー。やぁ。わじゃ、辞めようかねぇ。
鬱やっさー・・・。やてぃんアチャーこそやジムりっかっと。
ワンも含め太ってからるちゅや夜中トイレんかい起きるくとぅがねーらんちゅが多くて
だぁや新陳代謝がやなからぬーがってから。
やくとぅ、運動やとダイエット食品で食生活改善をくくるがけちょるちゅで夜トイレんかい起きるようんかいなっのみぐさぁ〜ちゅや
だぁやっさーけで一歩メー進ってからくとぅみたい。
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