ギャンブルとしての競馬

September 30 [Fri], 2011, 19:28
楽ティン競馬などぬ登場んかいより近年や地方競馬が非常んかい身近んかいなってからきたさー。うぬ影響もあげーてか地方競馬ぬ予想や情報を商品とする競馬予想会社も増えてなますし、中んかいやウフ井函館スプリントステークスを専門んかい予想そーん会社もあいっさーうやいびん。

もともとや競馬予想んかい必要な情報まとめ ぬ情報んでぃいーんぬやなかねぇか出回ってからうらんんでぃいーんくとぅ情やぁりますが、南関あがり競馬でやレースんかい関する情報ぬ多くを予想屋ぬオジサンが握ってからなます。JRAとあらんぬや、クヌ予想屋みーちたーが厩舎を含めのみぐさぁ?陣営から様々な情報を仕入れるくとぅがないんんでぃいーんところんかいぁりやびん。んでぃいーんくとぅや、競馬予想会社としてもいかんかい有力な予想屋と提携そーんかんでぃいーんくとぅが非常んかい重要んかいなってからくるわけやいびん。

そして、そういう情報力んかい長けのみぐさぁ?予想会社や地方交流重賞やてぃん力を発揮さびら。JRAからぬ参戦馬ぬ取捨選択と地方馬ぬ中からぬ抜擢ぬ精度が良ければ交流重賞ほどまーさんレースやねーらんと言われるほどですいら、競馬予想会社んかいしてみればまさんかい力ぬ見せ所んでぃいーんくとぅが言えるびんやー。さらんかいいちゃんだ公開予想で予想してくるレースやオッズや低くとも競馬予想会社んかいとってからや相当んかい自信ぬぁるレースやいびん。JRAとウフ井競馬ぬ両方ぬ予想を行ってからいる競馬んかい関する情報-競馬予想ブログ がウフ井でぬ交流重賞をいちゃんだ予想してくるようでアリば、狙いみーんでぃいーんくとぅや言えやびん。ウイーてぃーくいけば情報料いちゃんだで勝負予想を入てぃーきれるんでぃいーんくとぅですいらね。

プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:huyreere
読者になる
2011年09月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
最新コメント
Yapme!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/huyreere/index1_0.rdf