よく注意して選ぶ必要があります

September 30 [Fri], 2011, 19:14
んなぁみーちや馬券を購入する際んかい馬ぬまーを見て選ぶようんかいしてなますかみ?

くまでや馬を選ぶときぬ判断材料をいくつか紹介しちゃいとうむなます。



まず愛知杯ぬ首をんちゅんようんかいしちくぃみそーれー。



モチベーションが高い馬んでぃいーんぬやウイーシチャんかい首を振ってからいるケースがうーさんやいびん。



特んかい逃げ馬ぬ属性ぬ馬がクヌような動きをそーん場合、ハナを切ってから逃げ切るんでぃいーんケースがうーさんやいびーんぬで馬券んかいまちぶる可能性が高いやいびん。



まのみぐさぁ?まっしぐに首を伸ばそーん馬んでぃいーんぬや冷静やっさーといわれているぬやいびーんが、実際んかいやだぁほど判断基準んかいならねーらんくとぅがうーさんやいびん。



そして首がシチャがってからしまってからいる場合や、モチベーションが低いか疲労そーん可能性が高いやいびん。



ゆーしーねー注みーされていててぃーち着候補やっさーといわれている馬やっさーとしても、首がシチャがってからいる場合やぁえて馬券候補から外すようんかいしちゃんほうが無難かもしれやびらんね。



クリ以外んかいも厩務員んかい首を寄せるようんかいそーん馬もなますがクリや特んかい意味やねーらんとうむなますぬで気んかいしなくていいーとうむなます。





次んかい馬がちゃぬぐとぅーしさるいているかを確認しびら。



モチベーションが高い馬やテンポちゃーさるいてなます。



次んかいたいで引いていても抑えるくとぅがないびらんような馬や乱暴な性格でやぁりますが仕ウイーがりや最高んかいなとんと判断をしてもいいーびんやー。



そしてよんなーとしちゃんくんだ?方をそーん馬やモチベーションが高こーねーん状態やいびぃ?ん可能性がぁるぬで可もなく不可もなくといっのみぐさぁ?ところやいびん。



次んかいしべぇーてぃっなおすんでぃいーん馬や冷静さを失ってからおり、成績を残せねーらん可能性がぁるのみぐさぁ?め、気をつけるようんかいしちゃんほうがいいーびんやー。



クリらぬようなくとぅを期んかいしながら馬をんちゅんようんかいして馬券を選ぶようんかいしてみるといいーびんやー。



テンポちゃーくんだ?、ウイーシチャんかい首を振ってからいるような馬やいいー仕ウイーがりとなってからなますぬで馬券んかいまちぶる可能性が高いやいびん。



まのみぐさぁ?パドックで外側をさるくんでぃいーん馬や仕ウイーがりが好調やっさーといわれてなますぬで、クリも判断材料として見てもいいーかもしれやびらん。



プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:betgsajre
読者になる
2011年09月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
最新コメント
Yapme!一覧
読者になる
P R
カテゴリアーカイブ
月別アーカイブ
http://yaplog.jp/betgsajre/index1_0.rdf