無題 

2012年03月12日(月) 14時31分

犬(甲斐くん)は喜び庭駆け回り猫(平古場)は炬燵で丸くなる

甲斐「えー、凛!雪やっさー、雪!わん雪初みてぃ見たんどー!」
平古場「あ゛ーかしましいやぁー、くぬひゃー・・雪ぬーかひーさんだけやんにー」
甲斐「やしが雪ばぁよ!?うちなーにや雪降らねーからぬーか新鮮やっさー・・・わんちょっと走って来るさぁー!」
平古場「はぁー、やーでーじ元気だなぁー」
甲斐「初みてぃやくとぅテンション上がるんばぁよー、凛も雪で遊んだら良いあんに!」
平古場「にーりたんー、わんひーさんぬやしかんばぁよー」
甲斐「ぬーんちだしよぉー、遊んでる内に温かくなるかもしれないんどー?」
平古場「そうかもしれねーしが、ひーさんぬやしかんってあびてぃーさぁー。わんや炬燵でぬくぬくすんー」
甲斐「・・・やー、まやーみたいあんに・・」
平古場「そーいう裕次郎こそいんみたいやしがなぁー」
甲斐「はぁ!?わん、いんやあらんどー!?」
平古場「雪ではしゃいで庭駆け回ってるとかどう見てもいんあんに」
甲斐「う、うぐぐ・・・凛だって炬燵でぬくぬくしてるとぅくるなんか思いっきりまやーやっし!」
平古場「ぬーそれダウト」
甲斐「ダウトやあらん!凛ぬまやー!」
平古場「うっせ!甲斐犬!」

ってのを1月に考えてた



比嘉っ子が雪見たらテンション上がりそうだよね、
プロフィール
  • プロフィール画像
  • アイコン画像 ニックネーム:涼
  • アイコン画像 性別:女性
  • アイコン画像 誕生日:1992年9月23日
  • アイコン画像 血液型:B型
読者になる
2012年03月
« 前の月  |  次の月 »
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
最新記事
最新コメント
ヤプミー!一覧
読者になる